Resulasafannesi
valla ne kullanacagımı şaşırdım bezde de mamada da
hipp dediler netten baktım içinde bişe çıkmış adını hatırlamıyorum haberlere de çıkmış hatta
sma yı hastanede verdiler onda cok kustu
aptamil de şeker cok denildi
ne kullanacam bi türlü bilemedim 🤷♀️