Merhaba anneler oğlum 8 aylık oldu doğduğundan itibaren mama yiyor sütüm hiç olmadı doktorumuzun tavsiyesi ile başladık 1 numara Aptamil nutricina kullanıyorduk çok güzel içiyordu severek şimdi 2 numaraya geçti ama içmiyor zorla günde 2.3 biberon anca içiyor kokusu benim bile migdemi bulandırıyor. Kilo alımına yavaşlamış yardımcı olur musunuz tavsiye edeceğiniz mamalar nedir sma veya Bebelac Gold similac sizce nasıllar kilo alımını etkiler mi değiştirsem mamasını yardımcı olur musunuz