Tugbadrsn evet insan kesinlikle takıyor kafasına. En azından oğlunuz iştahlıymış. Kızımda o da yok. Pütürsüz şeyleri bile oyalayarak yediriyorum çoğu zaman. 2-3 kaşık istekli yer. Her şeyin tadına bakar meraklı. Ama sonrasını istemez. Valla kaç kez oturdum ağladım 😀 hem iştahsız hem de katı yiyecek istemiyo diye. Kabullenince bi rahatlama geldi 😁 siz yine de çabalayın tabi ki. Ama olmadığı noktada da kendinizi yıpratmayın diye söylüyorum bunları. Birgün yiyecekler ☺️