SelcanKuzey bende öyle oldum şükür şimdi iyiyim.fitil dglde eczanede şurubu vardı o an eşim onu getirdi sbah öğlen akşam içtm lavaboya cıkabldm 2gün kullandım ilacı sonra iyi oldum tavsiyem komposto yap sabahları aç karnına ye bu tür sorunlar yaşamazzsn geçmş olsn