SelcanKuzey of bnde öyleydim. Normal doğum yapmıştım Bi de o psikolojiyle ıkınmaktan korkuyodum. Doktora muayene için gittiğimde kabızlık için ilaç verdi birebir etki gösterdi. Toz Bi ilaç gece yatmadan Bi bardak suyla karıştırıp içiyorsun sabaha ishal gibisin 😂 istersen veririm adını. Bebişi emziriyorum şuan bakamadım adına