Deletedmom366 aysenub20 süt dışarda 15 dkkda kalsa kokuyor canım. Anne sütü kokar yani göğüsten çıktıktan sonra hemen kokar. ben kafama takılan herşeyi doktoruma sormustum çünkü bende sağıp veriyorum korkuyordum koktuğu için ama öyleymiş
burcuu26 Deletedmom366 peki sen disari cikinca nasıl yapiyorsun bide hangi marka biberon kullaniyorsunuz
Deletedmom366 burcuu26 dışarı çıkmadan önce onu doyuryorum sonra kendimden sagiyorum bir biberon. Dışarı içinde buzlukta sütlerim var yanıma alıyorum dışarda kalacağım saate göre bir iki poşet o şekilde eriyor bazen soğuk kalıyor isitiyorum bazen kendiliğinden çözülmüş ısınmış oluyor veriyorum .. BiberonAvent kullaniyorum
burcuu26 Esra3232 bebek ne zaman isterse veriyorum bazen saat basi istiyor bazen iki saatte bir iki saati hic gecmedi ama saat basi icince 30 falan iciyor genelde birde gazi var gazi oluncada sut istiyor neden anlamadim emzik de veriyorum oyle biraz oyaliyorum siz hangi biberonu kullaniyorsunuz
Esra3232 İ burcuu26 istediğini nasıl anlıyorsunuz Philips avent ve lansimoh sağma makinesinin biberonunu kullanıyorum ya siz
Deletedmom366 burcuu26 yani eriyene kadar eridikten sonra isinana kadar yada ısınması geç olacaksa hemen kendim isitiyorum
Brna-34 Esra3232 3 ay 21 günlüğüz 2 göğsümden toplam 300 cc çıkıyordu her sağmada ama dün ne olduysa daha dogrusu sabaha karşı 4 te süt verecektim ne olduysa cok az süt geldi 100 cc zor doldurdum biberona.Hala ayni az geliyor ve göğüslerim yumusacik oldu ne oldu anlamadim😕100 -125 cc arası veriyorum.
Esra3232 Brna-34 adet zamanı az geliyor diyorlar o dönemde olabilir misiniz. 1.5 aylık iken ne kadar çıkıyordu sağmanızda benim 60 70 anca çıkıyor çok nadir 90 falan oluyor. O yüzden mama takviyesi yapıyorum. Mesela bu gün 11 de sağdım 90 cc çıktı sonra 12 ’den kızı emzirdim saat başı nerdeyse 3 ten sonra hiç enmedi 4.30 sağdım 60 cc çıktı az demi
Brna-34 Esra3232 önce bi göğsünden sağ dursun sonra memeyi ver almazsa sagdigini verirsin benim kizimda arada bir aliyordu gunde 1 kere bazen 2 oluordu ama sonra hic almamaya basladi.Gogsumu vermeye çalışayım agzini hic acmiyor hemen ağlıyor ama biberonu verecegim zaman sanki anliormus gibi ağzını nasil açıyor gorseniz 😁
Esra3232 Brna-34 bu bebekler böyle biberonu verince benimkide açıyor arada kandırıp meme veriyorum öyle geçiyor. Ben sütüm yetmiyor diye üzüntü yaşıyorum yoksa sağıp veriririm öyle de az çıkıyor genele göre.
Brna-34 Esra3232 daha adet olmadim olmaya yaklasinca mi boyle oluyor hic bilemiyorum 1,5 aylikkende ayniydi hep cok sağıyordum hatta buzluga atiordum.Kisiden kisiye gore degisir canim bi de cok kafaya takinca da az geliyor insallah cok cok sütünüz olur 🙏
DuruEla burcuu26 anladım canım teşekkürler benim bebeğimde 4 bucuk aylık ve bu zamana kadar güvenipte korktum yapamadım mecbur artık dışarıya çıktığımızda arabada falan emzirdim o şekilde idare ettim ama aryık sagıp dediğin gibi yapmayı düşünüyorum
DuruEla burcuu26 evet gene senin iyimiş canım benimkşnşn ne zaman emeceği belli olmuyor değişik ortama girince direk emmek istiyor bende artık dışarıdaysam mesela arabada emzirmek zorunda kalıyorum o dediğini araştırayım bakalım bende nasıl birşeymiş çok teşekkür ederim