burcuu26 canım tekrar isitmana gerek yokki oda sıcaklığında ılık duruyor zaten onu o şekilde verebilirsin doktorum demişti. Bende öyle yapıyorum göğüs tutmuyor sağıp veriyorum..
Sagiyorum 3 saat dışarda duruyor bitiyor zaten sonra sagdigim dolapta ya çıkarıyorum isitiyorum veriyorum kalanı bırakıyorum masaya uyanınca tekrar veriyorum