Serap02 evet hem ziyan olmuyor, hem de günün günü var. bazen enerjimiz olmuyor yemek yapmaya, bazen vaktimiz olmuyor, bazen hasta oluyoruz, bazen biri geliyor kalkip yemek yapamiyoruz falan, cok guzel kurtariyor. hem onu da kendimiz yapip tazeyken kavonizladigimiz icin mis gibi oluyor. babama gittiysem falan esim evde yalnizsa acip isitip yiyor bazen, bazen eger icindeki zeytinyagliysa isitmaya bile gerek olmuyor. hem acilmadigi surece aylarca duruyor hic degisim olmuyor icinde hava olmadigi icin.