EmnEymn Cern ben kullanıyorum ama ben şurup değil damla kullanıyorum.memnunum akşamları yatmadan önce on damla mamasına damlatıyorum. Etkili oluyo. Ama bu aralar bigün kullanıp bi gün kullanmıyorum.gazınıda çıkarıyor kakasınıda yapıyor.
Busraa6842 @Cern sadece surup kullandim ara sirada papatya çayı ve rezene çayı ni birlikte kaynatip verdim oda rahatlatıcı