Cern benim bebiste çok gaz yoktu çok şükür arada oluyodu kullandım 1 hafta çok rahatladı bu sefer kaka yapmamaya başladı çocuk her bezde kakaliyken bı sabah ilacı verince yapiyodu bı de akşam verince yapmaya başladı ben bıraktım şimdide düzeldi bende böyle bı yan etki yaptı ama bebekleri rahatlatiyo genelde öyle duydum