H12345 yok bende azalma olmadı sadece ilk başlarda şırıl şırıl akar ya o düzene girdi 1000-1400 ml geliyodu, bebeğim küvezdeydi çok az ml ile besleniyodu stok yaptım hepsini 2-3 ay yetercek kadar var buzlukta..sonraları 750-850 ml geldi günlük hala öyle..her ay ihtiyacından fazla geliyo çok şükür..doktorumuz her ay boy-kilo oranına göre günlük içmesi gereken miktarı söylüyor ona göre veriyorum,bazen fazlasıyla içtiği de oluyor içmediklerini yine derindondurucuya saklıyorum ..mamayı kullanma ihtiyacı duymadık hiç sadece anne sütü ile gidiyoruz ..bence başarabilirsin ,emmesi için ısrarlı olmanı anlıyorum dene hergün ama annelik duygunu emzirerek yaşamak için de travma yaşatma çocuğa ,zorlama yani sağıp ver olmadı, hiç içmemesinden iyidir😊ten tene temas illa emcükleyerek olacak diye bişey yok🙃