H12345 guzel.kardesim, guzel anne, 8 aylik.kizim.var 4.5 ayda emzirmeyi bırakmış bir ann3 olarak olarak.yaziyorum size akli biraz daha başına gelsin, size olan düşkünlüğü cok artacaktır. Emin olun kizim.simdi 8 aylik.oyun oynuyoruz beraber gulup egleniyoruz onu simdi emzirebilmeyi ne cok isterdim. Sonra cok pisman.olursunuz. akil vermek icin söylemiyorum yanlis.anlamayin ama inanin o inatlari kırılıyor ben ac kalacak diy3 dayanamadim simdiki aklim.olsa o ay da kilo almayiversin derdim bunu samimiyetimle.söylüyorum sütünüz de varmis. Deneyin bol bol deneyin gece emzirin uyku arasinsa emzirin . Bi sizi gorsun bi sizi tanisin inanin zamanla o inadi kirilip emmek.isteyecek. guzel kardesim dayan