MESoydan ben yıllardır çekiyorum ilaçsız bir kere bile adet olduğumu hatırlamıyorum senelerce kullanmasam olmuyorum çocuğum da aşılama ile oldu ve pcosun her özelliğini taşıyorum tüylenme kilo adet olamama vs hepsi var yani ama tarlusal diye bi söktürücü var onunla adet görüyorum sadece