Minikaslann Deletedmom348 yazlıkların nerdeyse hepsini nisan başında H&M den aldım. Çok güzel ürünleri seviyorum gerçekten. Çok teşekkür ederim diğer öneriler için 🙏💙
Minikaslann Mnli defacto kumaş kalitesi çok kötü asla beğenmiyorum canım inan pazardaki ürünler daha kaliteli
Mnli Minikaslann olabilir görüntü olarak çok benzerleri vardı ben de hep h&m ve lcw aldım şimdiye kadar kalitesini bilmiyorum inanın ama aynısını görünce çok şaşırdım 😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Sehar yün kazak tarzı şeyler dışında 60 erecede yıkıyorum.solma çekme hiç biri olmadı. 🌹
Arascan Minikaslann hatay canm 😊 bide en ucuz bebek markete de bakmanı tavsiye ederm ordan da alışveriş yaptım ürünleri çok çok iyi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Minikaslann Ben yazdan aldım. 50 lira kazaklar 20 tl. Polarlı eşofmanlar 10tl 🙈 kalın ince sweatshirtler 20-30 tlden kaptım misler gibi bir ara çeker atarım isterseniz.👌🏻
Minikaslann AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aslında öyle yapmak lazım ben o durumu şimdi yapmaya başlayacağım seneye yaza bir sürü şey aldım 🙇🏻♀️
Minikaslann M128 ben de İzmir’deyim. Bulunduğum yerde hava bugün 44 derece. Ama nerdeyse Eylül artık. Kafam rahat olsun anca tamamlarım 😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Minikaslann Ben toptan alıyorum. Taksit yapıyoruz. Kredi notumuzda yükseliyor her ay 1 takım fiyatına taksit ödüyoruz cok da rahat oluyor. Şubat gibi de yazlık alıyorum. ☺️
Rabik42 Minikaslann kesinlikle öyle soobe de kapatıyormus pek ürün kalmamış ama ben mont aldım 27 liraya 8 liraya ayakkabı falan siteye bakmadım ihtiyacınız varsa bakın istersenjz
esra0474 Minikaslann bizim sponsorlar sağolsun. Çekyatın altı full kıyafet 🙂 fakat kalan kısımları civilden aldım.