Melegiiinnannesi bu ay bende bunu yaşadım 😥 ilk defa itiraf ediyorum hatta… 4 aylik kizim. 1 defa oldum o da gecen ay. Bu ay bekliyoruz yok. Test yaptim silik çıkmasın mi😟 kan verdim hemen ertesi gun. Yokmuş ama o 2 gece aman Allahim nasil geçti 😟 hala düşünüyorum testte silik cikan illa kanda cikardi yani demi 😥