40 im çıktıktan 3 ay sonra regli oldum 40 gün geçti hamilemiyim diye çok korktum bebeğim çok küçük diye test yaptım negatif çıktı ama hala olmuyordum 40 gün geçtikten sonra oldum hemşire olan komşuma sordum süt verdiğin için bu şekilde düzensizlikler olabileceğini söyledi