Aselhayal inşallah canım valla ben 21 ayın sonunda kavuştum insan bekliyor ya bı anne desin kızım anne de abicim kızım ne olur anne de abicim sadece çok fazla sinirlenirse annii diyodu ona bile anne yok yani 😂😂Uyanınca abicim diye sesleniyordu ah neydi o günler
Darısı başına inşallah kısa zamanda