Deletedmom421 bsrkya İyi yapmışsın canım bişey olmaz cocuk odasıda iletide yavrun büyür daha güzwl rahat bir eve gecersiniz kendine yapar ev ama şimdi oğlun küçük çavuk dağıtır etrafı az yorulursun ben bazen odadan mutfağa giderken yoruluyom😆
bsrkya Nur_emir 2+1 ama kullanışlı bi ev çok şükür brüt 117 m2 net 100 canım bazı sitelerde 3+1 değerinde 100 m2
BabyGroot bsrkya aayy aynı durumdayız kendimi gördüm şu an. Pazar günü taşınacağız evden bir sürü şeyi attım birilerine verdim bir sürü perde halı arttı ne yapacağım bilmiyorum yaşayıp göreceğiz 🤷🏻♀️
bsrkya BabyGroot inşallah alışabiliriz canım 1+1 evde oturanlar napsın 😄 en azından temizlik kolay olucak çok mutluyum o yüzden ikilemeye gerek yok hakkımızda hayırlısı olsun
Arc1993 bsrkya 1 tane oğlum var toplam 3 kişiyiz. Sığıyorum evet temizlik açısından kolay oluyor mağlum cocukla temizlik zor. Kolay bitiyor. Am bir odam da daha olsa ıvır zıvır için fena olmazdı🤣
BabyGroot bsrkya aynen bende dubleks de bayaa zorlanıyordum şimdi daha kolay olacak ona seviniyorum 😄 hemde kendi evim çok şükür kiradan kurtuldum mutluyum 😊
Wolverine bsrkya hayırlı olsun diyeyim. Kiraciyim 2+1evde oturuyorum ama daha büyük bir eve çıkacağım çocuğum yokken iyiydi de şimdi çok sigamiyorum buralara 😵