Esracm doğalgaz olduğu sürece sorun olmuyor canım, biz kışın yatak odası artı oturduğumuz odayı yakıyorduk bizim mutfakla oturma odamız yanyana o yüzden orasıda ısınıyordu, yani sadece 2yer yanıyordu bide oturduğunuz il önemli aslında biz Mersin’de yaşıyoruz buranın kışı bile kış değil sonbahar 😂