umaysmomm 19972017 Buğlem’i söylemesi zor Eylül çok fazla var bu üç isimden birini seçmek zorunda kalsaydım Elisa’yı seçerdim anlamı da cennet kapısında bekleyen melekmiş çok güzel💐
19972017 umaysmomm buglem de cenneti müjdeleyen melek olması lazım elisa buglem yanyana nasıl olur ☺️
umaysmomm 19972017 sizin bebeğiniz sizin kararınız bence Elisa yalnız başına daha güzel. bir sürü sınava girecekler kodla kodla uzun sürer çocuğun dikkati dağılır🤣 benim kuzumun adı da Umay
Deletedmom388 19972017 Benim de beğendiğim isimler arasındaydı.Elisa,Elissa 😊Eylül de çok güzel ama en yakın arkadaşımın kızının ismi diye ondan vazgeçmiştik o zaman😊