19972017 Kızlar merhabalar uzun zamandır giremiyordum hesabıma sizce elisa buğlem ve eylül bunların hangisini koyardınız kızına🥰🥰
Deletedmom388 19972017 Doğrudur canım ama ne bileyim ben pek sevemedim o yüzden söyledim yanlış anlama🙏🏻Eylül ve Elisa çok güzel ama 😍
Deletedmom388 19972017 Benim de beğendiğim isimler arasındaydı.Elisa,Elissa 😊Eylül de çok güzel ama en yakın arkadaşımın kızının ismi diye ondan vazgeçmiştik o zaman😊