Kocayanakannesi BusbusveHashas yeni başladık canım 4-5 gün oldu, kabızlık vesaire hiçbir şey yaşamadık o yüzden memnunum ben. İlk kakası hafif yeşildi sadece o da normalmiş. 7 veya 8 damla kullanıcaksınız muhtemelen 8 ama eczacınız da söyler zaten ☺️
BusbusveHashas Kocayanakannesi hadi hayırlı olsun 😊 sağlık şifa dolsun yavrunuz.. ☺️ Bende mikrofer ve myiron arasında çok kaldım 😊
Kocayanakannesi BusbusveHashas amin çok teşekkür ederiz 🙏 şöyle söyliyim ben genel olarak ocean markasından memnunum. Hamileyken kendime multivitaminini kullandım, oğluma d vitaminini kullanıyorum şimdi de kan ilacını. Tavsiye ederim.