Sumeyyelan ZmrtDila paraben var kullanma canım zaten çok sorunlu o sidefer kullanıyorum şükür çok iyi
Kocayanakannesi ZmrtDila ocean microfer, paraben içermiyor canım. D vitaminimiz de Ocean. Biz bu markadan çok memnunuz.
kutsaltiramisu Bestiron kullanıyoruz çok memnunuz asla kabızlık yapmadı tadını da çok seviyor içeriğinde portakal aroması var temiz içerikli.
Zumraa12 ZmrtDila bende vermiyorum bizzat hemşiremde zararlı olduğunu söyledi pekmez veriyorum en doğalından😉
Kocayanakannesi BusbusveHashas yeni başladık canım 4-5 gün oldu, kabızlık vesaire hiçbir şey yaşamadık o yüzden memnunum ben. İlk kakası hafif yeşildi sadece o da normalmiş. 7 veya 8 damla kullanıcaksınız muhtemelen 8 ama eczacınız da söyler zaten ☺️