parsoglan19 [silindi] aynı durumdayız.iki saat önce ön iki dişinin arası kanadı hatta. ilk defa kanaması oldu çok korktum ama şimdi iyi.derler ya çocuk düşe kalma büyüyecek. Allah korusun bebisleri
Tuba92 [silindi] bebeklerde korku duygusu deneme yanına ole ilerliyor canım geri geri atar kendini önce eğer bisey olmuyorsa tekrarlar falan zamanla düzelir inşallah ya bütün bebeler Aynı
parsoglan19 [silindi] bir de benimki kafasini kenara oraya buraya vurmuyor da, hızla emeklerle elini boşa atıyor anlamadığım bir şekilde kafasını vuruyor
Aryasare [silindi] Benim kızımda cok hızlı emekliyo emekleyerek kosuyo resmen ama kafasını gözünü çarpmıyo allahtan 🙏😁 Daha cok koltuga tutunup yürüyo