[silindi] Ben bugun cektigimiz videoyu izlerken( biraz emekleyip dusunce kizim)dedim acaba cocukta bir sikinti mi var, dengesini mi kuramiyor? Ama aksam kocamla konusunca daha diyor bir hafta oldu emekliyor.Bir haftadan fazla oldu ama.Heralde dedim yeni emekliyor diye boyle.🤦♀️
Benimki miz miz bir de kafasini vuruyor bakiyor ne tepki veriyoruz ona gore agliyor. 😅
Yerde yer yatagi tarzi bir sey var o etrafta oynuyor bende yatiyorum gelip ustume cikiyordu icimden dedim bas asagi dusmese bari dikkatli olayim.Belimden bir sarkti basinin ustune dogru tuttum tabi.Goz gore gore kendine bir sey yapacak diye korkuyorum.😕
Emeklerken bu kadarsa heralde yurudugunde devamli pesinde olmam lazim. 😎