Deletedmom334 Balteknem sanciyi kendin cekerken çok kasiyorsun kendini valla ben ölüyorum sandım 🤷cok kastigin icin de acilman çok geç oluyor, epidural olunca bi rahatliyosun çabucak açılıyor valla bende öyle oldu eşimle güle oynaya doğuma girdik
Balteknem Deletedmom334 canim bende agrim sukur oldu evet ama duştan nerdeyse hic cikmadim sicak sudan en son hemsire 7cm sonra ilik dusa girmen gerek dedi sicakla alma dedi tabi 7cm sonra suni verdiler allahim dusman basina
doganinannesi Deletedmom334 evet kesinlikle 3 cm açıklikla gittim 10 saat de anca 6 cm oldu ama epiduralden sonra herşey çok hızlı bir saatte oldu bitti
IkiPrensesAnnesi777 Balteknem ben ilk dogumumu normal yaptim ikinciti epidurallle yaptim ayni normal dogum ve arasinda cok fark var sifir sanci ile dogurdum dikişsiz ustelik suni verdikleri halde his bi sey hissetmedim iki ikinmada da dogurdum
Balteknem IkiPrensesAnnesi777 vay be masallah size herkesin bunyesi farkli galba anladim kadariyla bakalim benim başıma neler gelicek
IkiPrensesAnnesi777 Balteknem evet canim herkesin bunyesine gore fark ediyor epidurall hatta doktor igneyi vururken dedi diyor eger hâlâ agrin olursa ve şancı hissedersen bize soyle ignenin dozunu arttiralim bence cok güzel bi sey epidural seninde Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin 😊🌸
Balteknem IkiPrensesAnnesi777 ins canim ins ya benim 5 haftalik ti kesi vs yoktu nezman olusuyodu sen hatirliyormusun
Zeynep-60 Sibel123 bende epidural normal doğum yaptım ama bel ağrısı asla yaşamadım tam tersi önceden olan bel ağrım bile olmadı hiç 😂 ama biraz da yapan kişiye bağlı tabi
Sibel123 Zeynep-60 Ay yaşamamana çok sevindim canım bana yapan iki defa vurdu birincide yaptı uyuşmadı ikinciyide vurunca maf etti çok zor yardım edenim de el atanımda olmayınca daha da kötü üstelik kaynanam aynı evde yaşıyorum önünde ölsen bir bardak su vermez pislik üstelik gurbetteyim 😔
Zeynep-60 Balteknem 9 aralıkta epidural normal doğum yaptım herkese öneririm hiçbir yan etkisi olmadı kahve falan da tüketmedim
Deletedmom418 Balteknem sezeryan oldum. Evet bel ağrısı oluyor. Bebişi yıkadıktan sonra bayodan odaya gşdene kdr belim kırılıyor resmen nefes bile daralıyor
Hannur Balteknem aynen sırt ağrısı baya oluomuş ama okudğma göre kahve iyi gelio bende dedm de doktor bana yok dedi bşzim hastanede ama ne bilim ya o an çok farklıymış epudiralle hşssetmezsin çıkışını ama normalle allahım çok güzel bi duygu allah olmayanlara nasip eyler inşaallah ❤🤲🏻
asenur04 Balteknem eğer agrınız tamamen biterse doğru zamanda ıkınamazsınız azaltıyor ama tamamen bitirmiyor