Balteknem valla ben gercekleri söyleyeyim, açılmayı beklerken çektiğin doğum sancısını alıyor epidural, bacakların tutuyor yani yürüyorsun açılması için, sonra ıkınma hissiyle birlikte tüm doğum anını yaşıyorsun, anestezi uzmanın iyiyse ve sende epidural yapilirken zorluk cikarmazsan sonradan belde ağrı falan olmuyor ben gayet iyiyim 🤷