@Fthnf_ dün yatırmıştım kalktı ateşler içinde yanıyordu 40 I gördük evde düşürmeye çalıştım baktım düşecek gibi değil acile götürdük bu arada dün ben de çok kötüydüm ateşim 38 sanırım bende de var,hastanede düşürmediler sadece covıd testi yaptılar ardından başka bir acile gittik fitil verdiler kan ve idrar tahlili yaptılar bir şey çıkmadı covıd testi yaptırdığımızı söyledim bize covıd tedavisinde kullanılan antibiyotik olmasa da ona benzer bir şey verdiler bugün de ateşliydi şurup içmediği için fitil verdik 37,5 a düştü gece ne olur bilmiyorum sürekli takip edicem onun dışında huzursuz çok