Adilee Benim bebeğim 11 aylık ateş ve boğaz ağrısıyla başladı burnu akıyordu antibiyotik verdiler 3 günde toparladı çok şükür, ilk 2 gün zor geçti sürekli ılık duş aldırdım, ateş düşürücü verdim alarm kurup 2 gece hiç başından ayrılmadım, zıbınla yatırdım, sonra ateşi çıkmadı boğazı da yavaş yavaş düzeldi, 1 hafta oldu iştahı yeni yeni gelmeye başladı, doktor antibiyotik vermesekde atlatır dı çocuklar kolay atlatıyor dedi, geçicek canım hiç üzülme, önemli olan ateşinin yükselmesine izin verme