Kızım 6. ayında geçirdi öncesinde 2 gün yüksek ateş oldu 39 a çıktı ateş den sonra özellikle yüz bölgesinde kızarıklıklar oldu 2 3 gün sürdü sonra kızarıklıklar söndü döküntü gibi olmadı çok huysuzluk yaşadık o dönem korana olduğu için hastaneye götürmeden doktorla irtibata geçtik tedavisinin ve herhangi bi ilaç kullanılması gerekmediği evde ateş düşürücü ile idare etmemizi söyledi çünkü virüsün en yogun karantina günleri zamanındaydı ama siz isterseniz götürün