Merhaba arkadaşlar 3 aylık oğlum var.Göğüs ucum olmadığı için silikonla emziriyordum.Silikona alıştı sanırım bıraktıramıyorum.Ama etrafımdakiler silikonla süt azalır çoçuk ememez filan diyorlar.Sizcede zararı varmı silikon ucun?Silikonu bıraktırabilirmiyim şuan😞Sizler ne kadar süre kullandınız silikonu?