ToprakMomy bizde medela kullandık ilk 2,5 ay sorun olmadı ama 3.4 aylarda çok büyük bir atağa girince meme reddi başladı. Biberonu çöpe attım bir gün boyu aç kaldı çok ağladı biberon için ama inat etti istemedi memeyi. Zaten sonrasında da çok uğraştım memeye dönmesi için ama döndüremedim. Bebeğine mama vermek istiyorsan mamayı vermenin çok farklı yöntemleri var onları dene memeden de kopmamış olur. Benim basımda maşallah çocuk doktoru kaynanam vardı onun yüzünden zaten biberonla tanışıp memeyi bıraktı