SeleNehir
Kullandığım biberinin özellikleri şöyle;
’Süt akışını kontrol eden bir sistemi var. Bunu ise bebeğin emme şekline göre kendisi ayarlıyor.
Emziğin süt akışı ile hava akışı deliği birbirinden farklı. Bu sayede bebeğin beslenirken nefes alabilir ya da soluklanabilir. Bu esnada delikten süt gelmeye devam etmez. Aynı sen emzirirken olduğu gibi.
Anne memesi gibi, emzirme esnasında 1,5-2 cm uzayan bir emziği var.
Bu biberondan beslenmek için bebeğin, öğrendiği doğal emzirme refleksi dışında herhangi bir şey yapmayacak.
Damlatmaz, sızdırma yapmaz.
Kusmayı en aza indirir.'
Bakalım ileride emme reddi yaşayacak mıyız?Zaman gösterecek.🤷🏻♀️☺️