Kumkum 34 cm di bir ölçümde de 33 çıkmıştı bu ölçümler çok sağlıklı degil. Bıngıldak 1 cmdi çabuk kapanır dediler çok ağladım. Sonra bir doktor içimi rahatlattı önemli olan güzel beslenme ve gelişim diye. Kalıtsal olarak kafası küçük biri varsa ondan genler vardır minyondur. Zihinsel gelişimi takip etmek lazım refleks ve motor hareketleri. Bir de saçmalık her ay kontrolünde doktor ayrı kafa ölçüsü veriyor sağlık ocağı ayrı. Açıkçası çok güvenilir değil bu ölçüler canini sıkma güzel besle bebisi rayına girecektir. Ben sarılıp sarılıp ağlıyordum sürekli elimde mezura ölçüyordum çocuğu da hirpaladim kendimi de hoş arada hala dayanamayip ölçüyorum percentil tablosu inceliyor o ayri.