mlk17 vegaferon verdiler 4.ay aşısından sonra hemen başlamadım aşı huzursuz etti biraz diye. 3 gün önce başladım. Kabız yapabilir, kaka rengi değişebilir, kusabilir demişlerdi. Kusmadı, kaka rengi değişmedi. Kabız yapacağını bildiğim için günde içtiği 1 mamaya zeytinyağı ekledim bir kaç damla. Yinede kabızlık oldu. Zor ve ıkınarak yapıyor ama yapıyor. Doktora kontrole gittiğimizde farklı bir ürün talep edeceğim bende. Doktorumuz da Kontrole kadar kullanın kontrolde değerlendirmesini yaparız dedi.