Bize de doktor özellikli bu pipi, gömülü ve konik şeklinde filan dedi ama yaşını bekleyelim demedi .. Yaptırdıktan sonra da nasıl görüneceğini gösterdi, yok gibi bişey oluyor ya😓orayı merhemleyecekmişiz .. Bende yaptırmasak mı beklesek mi acaba diyorum 😓