Goktugveannesi ben götürdüm cnm çocuk cerrahiye benimde yapmadı bebeğiniz biraz tombul o yüzden üst kısım fazla etli dedi kasık kısmı eğer sünnet edersek içeri kaçar yok gibi görünür dedi. 1 yaşından sonra tekrar bakalım dedi. Çocuk doktorumuz bize de önermişti ilk 3 ayda yaptırın diye kendisine söyledim yapmadı diye şişman diye dedi 😅