demir1717 Deletedmom896 Normal aşı tutmuştur. Bir de 3 gün banyo olmayacak verem aşısı olduğundan, söylemedilerse bilginiz olsun.Tabi ben sormuştum kakası çok olursa mesela belden aşağı su tutabilir miyim diye. Koluna su gelmesin demişlerdi.
Hannur Kaç aylık yaptırdın doktor bana 2 aylıkken verem aşısı vurdurtacak yani bebişime huylarında değişim fln oluo mu bşde ateşlenme gibi hastalık oluyo mu ☹️
Tugce89 Deletedmom896 evet normal akio kendi o sıkmayın sakın benimkide geçende bayağı kanadı aktı smdi çok şükür kabuk baglamaya başlamis tutmuş
senceumrumdam1 melis_duru aşı izi diğerinin hangi aşı olduğunu bilmiyorum ama biri verem aşısı olduğunu biliyorum 😂 aşı izi iki tane olur zaten bende de iki tane eşimde de arkadaşlarımda da sizde bi tane mi?
Elfmrshn Deletedmom896 evet canim hatta benim kizimin kolu daha kotu olmustu bide ben bilmedin sıkıp intihabi cikarttim icinden yani 4 5 ay olacak hala iyilesmis sayilmaz hemsire normal demisti mesela asisinin tutugunu gosteriyor