Deletedmom896 evet benim kziimda olmaid hicbisey ama vuran hemşire şey demişti şişer iltihab olur yara bağlar hiç korkma ve bişey uygulama oraya kendiliğinden geçer demişti bide vurunca ilk 3gun su degirme demişti aşıyı olalı 1.5hafta oldu henüz bişey olmadı yani oluşmadı sizde kaç günden sonra bu hale geldi