BetulllMihra geçen sene mayısta normal doğum yaptım 2 tane dikisim vardı ama o yaz bana zehir oldu 😐😐😐 kizim 8 gun kuvezde kaldi dogum yaptığım günden itibaren hep ayaktaydım ne çektim bir Allah bir ben biliyorum o yüzden seni anlıyorum ben krem kullanmadım kendiliğinden ipler düştü iyileşti