BetulllMihra Altta 4 dikişim vardı dün elime bi tane dikiş geldi yıkarken açıldı sanırım bugun baktım böyle yırtık gibi olmuş napıcsm şimdi ben çok acıyor ve ağrıyor
Dertibiri BetulllMihra canim benimde dikislerim acilmisti. Doktoruma yazmistim yapacak bisey yok kendi kendine kaynar dedi. Vajen vucuttaki en erken iyilesen organ dedi. Gitmedim bende kendi kendine iyilesti ama uzun surdu. Bence sen her ihtimale karsi git
hunilimomm BetulllMihra dikişin erken düşmüş olabilir canım doktor gerekli müdahaleyi yapar hemen geçmiş oldun kaç gün oldu doğum yapalı
BetulllMihra Derosss gittim kuzum yeniden dikiş olmuyormuş zaten krem verdi sadece iyikeşir dedi ama bakalım
Gamzeburkan BetulllMihra canım benimde dikişim 6. Gün düşmüştü dediğin gibi orası yırtık gibi kaldı çok agrım vardı çok ağladım korkumdan doktora gitmedim şuanda orası hiç açılmamış gibi birleşti yinede doktora git ama korkma birleşiyor
BetulllMihra Gamzeburkan ayy inşAllah ya çok üzüldüm öyle kalıcak diye içime su serptin madecasol krem. Verdi onu sürüyorum
Gamzeburkan BetulllMihra bacaklarını çok açmamaya çalış temiz bak bende hametan kullanmıştım zaten tekrar dikiş atmıyorlar hemşire arkadaşım var ona danışmıştım kısa zamanda toplarsın inşallah geçmiş olsun