mavisimmm20 Balteknem hep sulu oluyor kakasi 2 gün yapmaz 3 cu gün bütün gün civik olur ishal mi oluyor daha hiç katı kaka yapmadı 3 buçuk aylık bebeğim
Balteknem mavisimmm20 benim 5.5 ayni acaba bu intihaptan mi kaynakliki doktor oda yapabilir dedi ama blmyrm ya
mavisimmm20 Mrvzynp benim en baştan beri var bebeğimde normalmiş akıntı bizim yediklerimizdende olabilirmiş doktorum öyle demişti
mavisimmm20 Balteknem zimaks kullandığım zaman geçmedi bir hafta kullanmıştım şimdi 2 tane kullanıyorum biraz ağır oluyor hep huysuzluk var siz nasıl temizliyorsunuz kakasını yapınca ıslak mendilmi
Adabkc Mrvzynp benımde olur dogdugu gnden beri ara ara oluyo 3 aylık suan yıne geldı gecen doktora sordum annenın hormaınlarından dedi sorun deil dedi bılgın olsn cnm
mavisimmm20 Balteknem ilk doz 2 veya 3 te ikinci doz 3 veya 5 te oluyor dedi doktorum boz ilk dozu 3 te olduk ikincisi 5 te olcak siz 5.bucuk aylık dediniz bebegnz o yüzden sordum şimdi 2 Ci doz mu yapılacak sizin canm
Balteknem mavisimmm20 evet canim 2 eylulde yapicak hemsire 2 ay olmasi gerek arada dedi birde rotadan sonra 4 hafta sonra 6 aylik asisi olmasi gerek dedi doktorum yaptir dedi simdi ama blmyrm gene bir hemsireye sorcsm