Balteknem Mrvzynp benimde 5.5 aylik ve var intihap cikti idararda ondan mi bilmyrm antipyotuk kullaniyoruz ve ultrason cekilcek
Mrvzynp Balteknem biz idrar yolu enfeksiyonu geçen hafta geçirdik pazartesi günü idrar kültürü ve böbrek ultrasonu çekildik temizdi hepsi ama bilemedim ondan mı kaynaklı
Eslemeslem Balteknem bizdede 3aydır enfeksiyon çıkıyo benim kızımda 5.5 aylık antibiyotik kullanıyoruz size hangi antibiyotikten verdi acaba?
mavisimmm20 Balteknem benmde enfeksyon çıktı ultrason çekildi bsey çıkmadı doktor kakasını yaptığı zaman yıka dedi silme sakın dedi daha öncede ıslak mendil kullanmiyordum pamukla siliyordum
mavisimmm20 Eslemeslem siz hangi antibiyotiği kullanıyorsunuz ben zimaks ve bactrim kullanıyorum 2 tane
Mrvzynp Dilhunizade gecen hafta antbytk kullandık ıdrar kültürü pazartesi yaptırdım gene mi oldu acaba
mavisimmm20 Mrvzynp benim en baştan beri var bebeğimde normalmiş akıntı bizim yediklerimizdende olabilirmiş doktorum öyle demişti
mavisimmm20 Balteknem zimaks kullandığım zaman geçmedi bir hafta kullanmıştım şimdi 2 tane kullanıyorum biraz ağır oluyor hep huysuzluk var siz nasıl temizliyorsunuz kakasını yapınca ıslak mendilmi
mavisimmm20 Balteknem hep sulu oluyor kakasi 2 gün yapmaz 3 cu gün bütün gün civik olur ishal mi oluyor daha hiç katı kaka yapmadı 3 buçuk aylık bebeğim