SedaMeyra Elifsmotherr gunesli gun sayisi vok az olan bi yerde yasiyoruz d vitamini iyi geliyor omega da hftada 2 gun balik yemedigi icin iyi geliyor. Kizim az hastalanan ve enerjisi her zaman yüksek olan bir cocuk. Bunuda aldigi takviyelere bagliyorum
Elifsmotherr SedaMeyra Maşallah. Bakalım bizde düzenli kullanmaya çalışıyoruz. Genelde burda anneler eczaneden aldıkları markaları kullanıyorlar. Nutriway pek yok görünce dikkatimi çekti ☺️
SedaMeyra Elifsmotherr ben yillardan beri kullaniyorum ürünleri ailemde öyle. Hamilelige hazırlığımida nutriway le yaptim kizima da guvenle kullanıyorum. Kizimin sagligina onemli bir yatirim diye düşünüyorum.
Elifsmotherr SedaMeyra Bende gebelik öncesi vitaminlerini kullanıyordum . Amway in tüm ürünlerini kullanıyorum tavalarindan bıçaklarına kadar☺️