omeralismom Esleminannesi17 canım bazen saat başı veriyorum inan bana. 60 cc yapıyorum bazen 30 bile yemiyor ama diyorum belki yer 60 az gelince 60 daha yapıyorum ama 🤷🏻♀️
Damlapilatin2020 omeralismom 600 gr ve 1 kilo aralığı dedim artık o kadarını da anlarsınız diye düşündüm
Kubrafev omeralismom çevredekiler hep konuşur bence takılmayın ne kadar ayıp benim kızımın böbrek problemi var kilo alımı yavaş ağzı olan birseyler söylüyor çocuğunuz sağlığı yerindeyse bence sorun olmaz takılmayın
Kucukprensim omeralismom csnim benim bebeğim 3 ay 6 günlükken 4900du topluyor zamanla. Bence kilosu gayet iyi
Edakykun Kuzum 4kılo doğdu şuan 4aylık 8kılo 300gr her ay 1kılo civarında alıyor sadece sık sık emziriyorum 2saati beklemiyorum prolaktın hormonu devreye giriyor daha çok süt salınımı gerçekleşiyor bide yememe falan dikkat ediyorum
Seherliva29 KbraaaS bizim büyüklerimiz öyle yapar içirirler hatta Doğumdan sonra kayınvalidem 2 güne bir yapardı süt yapsın diye