Umranomer Yenidennn her emzirmeden önce veriyordum bende 4 damla şeklinde agzına damlatıyırdum sonrasında degiştirdim bebegimin gaz sorunu azalınca
Deletedmom418 Yenidennn valla ben emzirmeden önce ağzına damlatıyorum sonra emziriyorum bi zararını görmedik. Ama iyi bi damla çok iyi gelecek bebişe inşallah
Deletedmom418 Yenidennn canım kaşığa damlat üstüne sütünden sık içir. Ben ağzına damlattım bıgün nerdeyse boğuluyordu. Sakın sen benim yaptıpım hatayı yapma . Hepte normalde kaşığa damlatır verirdim bugün ağzına direk damlattım ödüm koptu
Yenidennn Deletedmom418 valla aynen dediğiniz gibi yaptım kasığa bi kaç damla sütümü sıkıp ilacı sıktım öyle verdim
Deletedmom418 Yenidennn iyi ettin. Ben az kalsın kızı boğuyodum. Öldüm öldüm dirildim resmen. Direk ağzına damlatma sakın