Arasannesi Balteknem yumusaklıgınıda elınızle kontrol edebılırsınız sıkınca anlasılır aşırı yumusakta olmayacak tabı.rıca ederım🌺
papatya-annesi Balteknem avakado çiğ veriliyor bildiğim kadarıyla zaten haşlanan veya pişen bir sebze-meyve değil
Arasannesi Balteknem yok haşlanmadan.eger ezecek gıbı yumusaksa çatalla falan ezebılırsınız ben herseyi çatalla ezıyorum ya da bıraz sertse cam rende de rendelıyorum
Nefest papatya-annesi taze fasulye semizotu ıspanak brokoli bezelye bamya denedık biz. Diğer doktorlar bilmem ama bizimki patlıcan ve bakla dışında her sebzeyı ver dedmişti
Nefest Balteknem verdikten sonra ilk aylarda berilmediğini okudum doktora sordum bi sıkıntı yoksa sorun yok dedi. Buharda haslayıp vermiştim ve kızımın en sevdıgı yemek o olmustu🤦🏼♀️😅
yeni-anne papatya-annesi merhaba konuyla alakasız ama bizde aynı durumdayız yavaş yavaş başlıyorum bende artık peki kilo alımı nasıl oldu
papatya-annesi yeni-anne daha bı fark yok olacağını da sanmiyorum şuan sadece tadım için tek öğün olarak başladık 3 öğünde etkiler sanırım kilosunu 😊 cunku en fazla zaten yediği sebze meyze bir yemek kaşığı kadar nasıl kilo alacak ki 🙈
Nefest Balteknem ben haşlıyorum, once patates ve havucu koyuyorum haslama aparatına, onlar biraz ölünce üstüne semizotunu ekliyorum birazda birlikte pişiyolar yetiyo. Sonra eziyorum ezerkende tenceredeki sebze suyundan ekliyorum daha sıvı olsun diye.
Balteknem Arasannesi ya canim ben patates verdim koyu geldi suyla actim zeytinyag koymadim ishali var dahada yapar diye napmam gerek
Balteknem Nefest haslama aparati ise yariyormu suda banada iyo gelmiyo yapmak patates yaptim buharda nasilsa olmadi sinir oldum suda yaptim ama icim rahat etmedi
Nefest Balteknem yapraklarını cok az dalını canım semızotunun. Ispanakta sapını komple eklıyorum vitamını ordaymış. Tencereye az içme suyu koyuyorum Buhar aparatını içine koyuyırun tencerenin. Pazarlarda bile satılıyo aparat. Aparat yokken suda haşladım ama buhar daha sağlıklı.
Arasannesi Balteknem ben de zeytınyagı hıc koymuyorum canım direk ezip verıyorum hepsını ınankı.ama ıstersen koyacaksan 1 cay kasıgı kadar koyuyorlar.ıshale bır zararı olacagını sanmıyorum