mrwereyyan Bizde bgün vurunduk geçen hacdaydı aslında ama alerjimizden dolayı ertelediler sağdan beri kucagımda ya emiyo yada uyyo bırktıgımda aglıyo atesi yk henüz glir glmez clpol verdim
MasalMomy Miranmiray kuzumm evet burada pek aktif değilim malum bebekle 😂 iyiyiz büyüyoruz 2 aylık olduk bile siz nasılsınız 😅
Miranmiray MasalMomy Bizde iyiyiz Allaha şükür canım doğumdan sonra malum insan bebekle uğraşmaktan pek ilgilenmiyor telefonla. Birşey soracaktım belki hatırlarsın Kevser diye bir arkadaş vardı onu hiç göremedim buralarda ondan haberin varmı aceba o nasıl