1prensannesi_ ama güzelim cicibebe de çözümmü o yüzden kızıyorum ben asıl sürekli onu almak da para durum yok derken sağlığından olucak çocuk ona korktum daha büyük birşey le uğraşmak zorunda kalırsın sağlık ocağına git, belediye den yardım iste ama o bebeği maması bırakma elimizden gelen bişey varsa yapalım devamlılık önemli olan çocuk artık isyan etmiş vallahi bebeğe çok üzüldüm yapma güzel kardeşim evladını yanlış gıdalarla besleme sonrası daha zor olur sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🙏