Smrenes ben eczanede özel pişik kremi yaptırdım ondan kullanıyorum mantazol krem ile birlikte önceden de oluyordu mantar daha çok oluyor geçiyordu suan da geçer inşallah sabah bakacağım bugün her altını almamda sürdüm mama olarak bebelac kullanıyorum memnunum bırakma sebebim fiyatti ama önemli değil oğlumun sağlığından önemli değil para falan mama aldik hatta suan yeni geldi inşallah düzelir ishali bebelac GOLD gelmiş mama ilk defa kullanacağım bunu ben sarı kutu alıyordum hep teşekkür ederim